Dagens horoskop

Du blir ställd inför ett oväntat ultimatum
tårta eller död.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Wahhhhahha.



Måste se lite Eddy bara för det.

2008-10-22 @ 19:15:09
URL: http://intooblivion.blogg.se/
Postat av: Mean Giraff

Dåligt.



Stavade fel.



2008-10-22 @ 19:16:55
Postat av: maria

Vill bara påpeka att jag ikväll har sett Bonde söker fru och jag tycker fortfarande att Hål i väggen är bättre. Det roligaste kanske var när de spelade Going Up the Country. Då tänkte jag på Piratrock.

2008-10-22 @ 21:02:22
URL: http://rulesbymaar.blogspot.com
Postat av: maria

Haha, men så kan du ju inte säga. Nu kanske jag måste se ett avsnitt till. Den dryga killen? Var det han som tog på sig flytvästen igen så att tjejerna skulle få ta av den? (jag kikade bara med ett öga)



Jag inbillar mig att det händer coola saker i Stockholm, hur går det för dig?

2008-10-22 @ 21:14:36
Postat av: maria

Jo, den homosexuella killen verkar ha båda fötterna på jorden faktiskt. Jag hängde dock inte med vad som hade hänt med hans sökande som hade bandage och plåster överallt? Hade han ridit?



Wow, jag vill också bo i Stockholm. Nä, alltså det där med att sälja sig själv är väl aldrig nån hit, dock borde jag också börja göra det nu, för jag jobbar inte särskilt ofta på bingon. Hoppas du får nåt positivt svar iaf! Men ah, vart bor du under tiden du söker jobb då? Du och Jack bor inte tillsammans eller? =)



Skell funkar inte alls så bra...mest hat. Och så missade jag Klungan förra helgen också. Mer hat.

2008-10-22 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky