Absurditeter

Dagens absurditeter bestod av sådana klassiker som: jobbintervju, kändisspotta en barndomsidol (Disney-dags Johan) och inse att hela situationen är ganska absurd, plågas under två timmar av ett gäng 16-åriga tjejer vars konversation består av "Men gud, du är ju alldeles för bra för idol!" och dessutom tvingas höra prov på denna über alles talang (den dög alldeles utmärkt för idol), se en tant stå och stirra på löpsedlarna där en våldtäktsmans fula nuna täcks av en svart kvadrat som sagda tant försöker titta bakom, Berzeliuslaboratoriet,  äta en absurt god kebabtallrik.

Kommentarer
Postat av: maria

Disney-dags Johan är ju en levande legend. Har du sett honom i Hål i väggen?=)

2008-10-08 @ 18:01:17
URL: http://rulesbymaar.blogspot.com
Postat av: maria

Det känns om lite fel att avslöja för dig att det enda programmet jag skrattar åt på TV är Hål i väggen... Skäms, Maria!!

2008-10-08 @ 18:36:27
Postat av: maria

Jag har ju aldrig sett Bonde söker fru, det känns också som för mycket Klutmark, tror det är därför jag ratar det!



Men det är jättekul att se när folk plaskar i vattnet och det flyger frigolitbitar överallt...jättekul. Jag lovar.

2008-10-09 @ 12:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky