I must break you

Jag har ärligt talat aldrig haft någon relation till Dolph Lundgren.

Jag har aldrig ens sett "Rocky". Dolph har hittills alltid varit den totalsnajdiga killen i den lilla reklamsnutt för "Showdown in little Tokyo" som jag hade inspelad på mitt barnprogramsband från 1993 versionen av TV3. När jag börjar tänka på det så kan det vara så att Mr Lundgren är den förste skådespelaren jag kunde namnet på eftersom bandet ifråga gick på repeat. Trots detta så tror jag att just "Showdown..." är den enda film jag sett honom i och den lämnade inte alls lika bestående intryck som TV3-reklam en gång gjorde på min mjuka barnhjärna.

Efter att just sett klart reprisen av gårdagens "Robins" undrar jag
om jag kanske borde försöka ändra på detta.
Dolph verkar ju vara en helt fantastisk människa, på det där
otroligt verklighetsfrånvända 80-talssättet, som bara inte går
att få grepp om.

Känsligheten, djupet, mystiken. Dolph, vem är du?
Förutom Sergeant Chris Kenner alltså...

Kommentarer
Postat av: Olle

Han är grym. i den bemärkelsen som grym ska vara.



"If he dies, he dies" är hans respons när han just har knockat Apollo Creed till döds, live, i Las vegas.



bara dolph kan lyckas med den rollen som Ivan Drago.



Rocky ftw.

2008-10-19 @ 15:48:44
Postat av: Hugo

Minst sagt intressant...

2008-10-19 @ 18:40:37
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky