Say it out loud

Jag pratar gärna för mig själv.
Det är kul.

Statistiskt sett pratar jag mest för mig själv när jag råkar se TV-Shop. Den här orgien av förvrängda fakta och photoshop kan som inget annat få mig att utbrista i små spontana "nu är det dags" eller "hela 7, 4 fantastiska cm". Men mest av allt brukar sådana saker som "äckliga amoraliska slemslickande blodiglar" och "gaaaaaaah" undsplippa mig.

Jag är alltid arg på reklam i allmänhet men eftersom TV-Shop, jämfört med annan reklam, är barnet som fått ett par extraslag av fulpinnen så känns det nästan fel att slå på det ännu mer. Det här är självklart bara dumheter. All reklam förtjänar att misshandlas till oigenkännlighet, till och med de där roliga ICA-reklamerna du gillar så mycket. Jag orkar dock inte göra det här, men ring mig om ni behöver vatten på kvarnen.

DET ÄR INTE COOLT MED REKLAM!

Kommentarer
Postat av: ed

are we that different?



vad hände förresten med "what the fudge"?

2008-10-16 @ 19:35:04
Postat av: Hugo

Det är mer av en konstant som alltid är där...

2008-10-16 @ 19:40:42
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tycker det där gäller tv i allmänhet. Varför begränsa föraktet till teve-shop?

2008-10-16 @ 20:53:18
URL: http://intooblivion.blogg.se/
Postat av: Hugo

word.

I ärlighetens namn gäller det ju i princip allt när man ändå håller på.

2008-10-16 @ 20:56:29
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/
Postat av: Ed

Hela världen förtjänar denna kritik... Allt utom Mosebacke och området kring Katarina-kyrkan.

2008-10-16 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky