Urholkning

Jag har för första gången blivit utsatt för "bus eller godis" -fenomenet. Det är ett hemskt fenomen. Ni som är bekanta med min blogg kan nog räkna ut varför jag tycker det (som en liten hint har det inte att göra med att de små barnen såg ruskiga ut). Ni som inte är bekanta med min blogg kan ju antingen läsa in er lite grann, bara skita i det eller spendera resten av dagen åt att gissa.

Jag borde ha varit cool och förklarat varför de är så otroligt ägda och hur de skulle kunna arbeta sig ur den djupa skit de redan nu sitter i. Det gjorde jag inte. Jag frågade om de ville ha överbliven kebab. Det ville de inte. Hemska barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky