Zensational

I vanliga fall försöker jag att inte uppmuntra den krystade kommersialismen som omgärdar födelsedagar, men ärligt talat beror det ju bara på att jag inte kommer på något jag önskar mig. Nu har jag dock, för första gången på flera år, kommit på något att önska mig.



En liten zenträdgård med tillhörande bord, stor ruggig skinnfotölj och ett gigantiskt fönster med utsikt över en fjord som går att fundersamt stirra ut över.

Som ett tips kan det vara bra att börja jobba på den där fjorden redan nu.

Kommentarer
Postat av: Mejmelie (kusk)

fjorden kan jag bistå med :) men då får du komma hit med zenträdgården, fundersamheten och fåtöljen. Grattis!

2008-10-30 @ 17:42:44
Postat av: Hugo

Ja, jag har hört ryktas om det, lätt avundsjuka var den spontana reaktionen. Hur funkar Norge?

Jag behöver ju fortfarande allt det där andra (utom fundersamheten), men förr eller senare kommer jag väl över de där grejorna, tills dess; pining.

Har inte tagit klivet ut ur tonåren än, men tack på förhand.

2008-10-30 @ 18:28:23
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/
Postat av: Emelie

Norge är helt okey, visserligen stormar det hela tiden pga närheten till havet. Men på fjärrsen (TV:n)så sänder de svenska 1,2 och 4an så vid dåligt väder är jag garderad... Annars jobbar jag och står på. Själv då, vars i världen befinner du dig?

2008-11-02 @ 20:11:14
Postat av: Hugo

Jag tänker låtsas att jag inte läste det där och fortsätta tänka mig Norge som en enda stor orgie av soliga fjordar.



Jag befinner mig i Stockholm och är arbetslös ganska mycket. Söker alla jobb som finns inom friskvård och ser alla dåliga komediserier som visas under dagarna (Jag tycker det är lite hemskt att jag börjat gilla Will & Grace).



Jobbar du med den legendariska fisken eller något annat exotiskt?

2008-11-03 @ 23:39:18
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky