Ok-day?

Måndagen har skiftat i olika nyanser av sucky ducky och just nu ligger jag och tittar upp mot en annalkande våg av riktig avskumsanka.
Men jag försöker hålla modet uppe, planen för dagen ser ut som följer:

  • Gå och köpa gammeldags ekologisk mjölk nere i tälje (för att det är den nyttigaste)
  • Komma tillbaka och äta något som inte är helt näringsvidrigt (den kulinariska kvalitén spelar mindre roll)
  • Förbereda mitt seminarium som jag (tack och lov!) ska hålla imorgon och förhoppningsvis bli klar med detta.
Klarar jag av dessa tillsynes värdsliga sakerna så tänker jag tvinga mig själv att vara nöjd med dagen.

Kommentarer
Postat av: Farbrortvå

Morgondagens horoskop:

Du vaknar upp och ser träffar din klass, plötsligt överrumplas du av att de är intresserade av vad ditt seminarium innehåller. Du blir glad och firar med bowling

2007-12-10 @ 16:57:51
URL: http://justnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky