Suitad och bootad

Två av tre uppsatta mål avklarade, mjölken och maten. En extra bonus dök också upp på hm där jag hittade en rock (97% ull 3% kaschmir) som tidigare kostat 1298 riksdaler som nu halkat ner till 298 bananer. Denna plus två t-shirtar gjorde att min tur ner till tälje landade på 412.50 kr (inklusive mjölken).
Maten grejades genom pizza och nu är det bara min halvgjorda lektionsplanering som hindrar mig från att tippa över denna dag på plussidan.
Det ska jag banne mig klara av! På med Hip-hopen, nu är det jobba!


image34

298 bananer (tidigare 1298)

Kommentarer
Postat av: maria

tjusigt fynd där! den har nog sänkt pris pga klimatförändringar...men snygg som attan.

2007-12-10 @ 22:55:00
URL: http://maar.blogg.se
Postat av: Gudmodern

Den såg supersnygg ut! Det blir "surreal but nice" att se dig i rock! Pappa blir nog avundsjuk! Förresten, kashmir är ju också naturmaterial, vilket du säkert redan visste. Angoraget!

2007-12-12 @ 07:44:08
Postat av: Hugo

Jo, jag visste att det var naturmaterial men inte varifrån det kom, men där ser man!

2007-12-12 @ 16:28:55
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky