Jag blir så less

Jag är oerhört svag för allt som företag sätter etiketten "collectors edition" eller "limited" på. Jag vet självklart om att jag blir lurad när jag t.ex. köper Dörrarnas samlingsbox för alldeles för mycket pengar för att rättfärdiga det.
image3

Just nu trånar jag efter Blade Runner: Final Cut som kommer i september. Den kommer innehålla i princip alla olika klippningar av filmen som hittills kommit. DESSUTOM kommer den innehålla en ny DEFINITIV version av Ridley Scotts mästerverk från 82. Förutom alla dessa godsaker kommer den här bonanzaboxen säkert innehålla en massa annat extramaterial som jag absolut inte behöver men bara måste ha.
Jag blir så less på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky