Opera schmopera...

Efter en intensiv visit i norr är jag nu tillbaka i söder. Väldigt mycket både och men nu fokuserar jag på att slå mig in i någon sorts veckorutin igen (samtidigt som jag laddar för Feistkonsert imorgon).

Igårkväll utsattes jag några korta minuter för den horribla filmatiseringen av "Fantomen på Operan". Filmen slog sig direkt in på topplistan av för de mest pretentiösa och platta filmer jag har utsatts för. Jag kom då plötsligt ihåg att min gode vän Sebastian ovetandes hade gått och sett monstrositeten på bio. Jag förstod inte vid den tidpunkten vad han hade gått igenom men jag började igår förstå vidden av det han berättade för mig. Att först betala ca 80 spänn för att sedan sitta stilla och lida i ca 2 timmar är inget för de svaghjärtade! Sebastian I salute you!

image9

Kommentarer
Postat av: Syster

Du är bara bitter för att du saknar musikaliskt öra skulle jag säga.

2007-10-02 @ 16:19:07
URL: http://oaktree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky