So fucking sweet...

...så kan man sammanfatta kvällen jag fick med Feist. Hemkommen halv ett är jag en oerhört nöjd ung man.

Jag dök upp utanför Cirkus ungefär en och en halv timme innan insläpp och väntade denna lite dryga tid, men saliga är de saktmodiga då fick jag också troligtvis den absolut bästa platsen i hela Cirkus, vilket gjorde att jag  kom närmast Feist i hela lokalen.
Konserten inleddes av överraskningen Bob Wiseman (googla!) som var ett välkommet avhopp från halvtaskiga förband.
And then there was Leslie Feist...
Just nu har jag svårt att beskriva det på något annat sätt än att spelningen var oerhört bra trots att det var (förståeligt) några för många av de (i min mening) glattiga spåren på den senaste skivan.

Nu ska jag sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky