Övervärderad...

...dag idag.

Dryg och högst ordinär (på ett dåligt sätt, inte det där filmgulliga alla vill gifta sig med).

Dagens höjdpunkter bestod av :

a) att dricka mjölk som en svältfödd kalv i kafeterian (jag har ju betalt för det)

och

b) att någon god samarit bestämt sig för att göra sitt jobb och plugga i den sladd som tydligen tagit semester och förvandlat min internetuppkoppling till något med lika stor handlingskraft som en moloken aubergine

image106

"Ta mig till havet och gör mig till kung...
...Sanden är fuktig och kvinnan är ung..."

Kommentarer
Postat av: Rödbeta

idag är definitivt en moloken aubergine dag.

2008-04-07 @ 18:34:41
URL: http://intooblivion.blogg.se
Postat av: maria

Södertäl"yeah" lät väldigt ball måste jag säga.

men jag är fortfarande bitter över att ni har finare väder än här...

2008-04-07 @ 22:48:55
Postat av: maria

Nej, attans också! jag var visst inte med på noterna där, vad skämmigt av mig.

Men vad bra, hänger du med till Nigeria och skickar nigeriabrev med mig och blir rik och jagar buffel då?

2008-04-08 @ 17:27:11
URL: http://hundrafemtiokg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky