Once again back it's the incredible...

'Hatet' har länge legat nere. Sommarvisiter som kommit alltför nära min egen fästning i form av hemskt folkliga super-team-up-turnéer (Notera att det inte är en legitim team-up t.ex. av karaktären Superman-Batman o.s.v. Ingen som temar upp med Lasse Holm kan på något sätt kalla sig legitim) har lämnat mig i ett stadie av grov apati och själslig orklöshet vilket nära nog fått mig att kasta in handduken.  
Men igår väcktes den falnande lågan när Herrarna J och T exponerade mig för videoklippen jag bifogar nedan (det faktum att jag inte redan sett dessa klipp får mig att tvivla på mitt engagemang). Jag fylldes omedelbart av en känsla som jag allt för ofta fyll av men som på ett mer eller mindre fantastiskt sätt ofelbart omsluter mig när jag drabbas av Linda "Singstar" Bengtzing.
Notera att det är det nedre klippet som är det riktigt uppseendeväckande av dessa två.
Oh, it's still on!

 




"Det är illa"

Kommentarer
Postat av: Alexandra

AAAAAH!. alltså jag vill inte finnas mer när jag ser det.

2008-08-18 @ 11:23:24
URL: http://hjortronsump.blogspot.com/
Postat av: Hugo

Eller vill du inte att hon ska finnas?

2008-08-18 @ 11:58:40
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ja det också, jag börjar fundera om det inte vore bättre för alla ifall det var hon som försvann. men första reaktionen är djupt illamående och dödslängtan.

2008-08-18 @ 17:37:36
URL: http://hjortronsump.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky