Den kommande veckans horoskop

Eftersom jag är bortrest under några dagar publicerar jag här listan med den kommande veckans horoskop vilken ni kan hänvisa till för alla era behov av att veta hur er dag kommer se ut.

27/2
En gubbe bjuder dig på något gott
när du frågar vad det är vägrar han svara.

28/2
Du anar ugglor i mossen
idag bör du svara i telefonen som "Leffe"

29/2
Du tar upp en gammal hobby och går
sen blir du anmäld för snatteri.

1/3
Om du inte ser upp kommer du att förväxla tandkrämen
med kaviar.

2/3
Alla i din omgivning ser glada ut
du ser fel.

3/3
Du köper "foppa-tofflor"
din sambo flyttar ut.

4/4
Idag händer det
du vet bara inte vad.

Kommentarer
Postat av: monika

3/3... okej jag kan inte sjunka så lågt som foppatofflor, men idag köpte jag ett par oetiska Lonsdale-huvtröjor. jag hoppas att det ska räcka för att min sambo (en mkt irriterande bananfluga) ska ta sitt pick och pack och dra.

om inte slutar jag tro på horoskop.

2008-03-03 @ 19:17:47
Postat av: /R.

Vilka relationsproblem du har Monika!

2008-03-04 @ 18:32:20
Postat av: Hugo

Hur gick det med sambon?

Bara för att tala för mitt horoskops validitet så kan det ju vara så att du har en sambo du inte vet om att du har och att foppatofflor kan vara menat i en metaforisk betydelse.

2008-03-04 @ 23:50:08
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky