Ogenomtänkt reklam #1

LO borde ha tänkt igenom ifall deras reklam liknade någon annans innan de limmade upp den på reklampelare lite här och var.

image65
      

Minimalistisk och bra kan man tycka men när man jämför den med trisslottens gamla reklam så får jag plötsligt konstiga associationer och kopplingar till LO som jag inte hade tidigare. Jag tvivlar på att LO gjort detta avsiktligt eftersom den totala randomness som hänger ihop med trisslotten kanske inte riktigt ska höra ihop med facket. Någon har dock klantat sig i mina ögon.
Det är roligt men tragiskt.

Kommentarer
Postat av: /R.

Jag tror att du har köpt för många trisslotter.

2008-02-10 @ 17:53:36
Postat av: Hugo

En på så länge jag minns är fortfarande en för mycket

2008-02-10 @ 17:55:02
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky