Seasons change with the scenery

Ett av de härligaste sätten att klassificera tidsperioder jag vet är perioder mellan denimtvättar.
Idag har jag en denimtvättdag vilket skulle betyda att idag är något som går att likna med nyår i min värld.
Efter ett och ett halvt år av fågelskit, bytande av däck och allmän misshandel av min jeansjacka tyckte jag att den förtjänade att träffa vatten i annan form än regn. Mina Sugar Canes har också genomgått en tung period sista tiden och jag tänkte att det blir bra att börja på nytt blad i Rom nästa vecka.

Andra nyheter i denimvärlden: Jag har hämtat tillbaka min denimkeps men glömde i samma veva kvar min denimskjorta, jag förblir trasig ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky