Året i backspegeln

Tänkte lista (några) av de positiva sakerna som hände under förra året bara för att börja det nya året på en positiv ton:

Jag var i Rom
Jag kom hem från Rom
Jag tog studenten
Jag överlevde ett hemskt sommarjobb
Jag kom in på utbildningen jag siktat på i tre år
Jag överlevde den första halvan av denna utbildning
Jag lärde mig en hemsk massa på den ovan nämnda utbildningen
Jag höll nere jeansköpen till bara ett par (jag är inte riktigt övertygad om att detta är en positiv grej)

För att nämna ett par positiva saker...
Sammanfattningsvis har det varit ett bra år.
Så... god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: maria

Gott nytt år, Hugo! =) Hoppas du hade trevligt igår!

2008-01-01 @ 16:15:04
URL: http://maar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky