Överraskande som ett slag i magen

Vi har idag genomgått teori och börjat pröva på konditionstest på cykel och hör och häpna. Trots att hela grejen baseras på någon form av kvasimatematik och trots att jag höll på att bli kuggad i matematik B så upplevde jag ett visst mått av begriplighet. Detta kanske beror just på "kvasi"-naturen av testet.
Den skruvade logiken (inklusive det som inte alls är logiskt) och jag passar ihop som måne och sol det vill säga inte alls.Men kanske just på grund av detta uppstår det ljuv musik när vi möts och jag kanske äntligen hittat den form av ingång till logiken jag alltid letat.
Jag inser nu att det låter som att jag kan någonting om det här.
Det kan jag inte.
Men jag gillar iallafall känslan.

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky