Sjuka grejer

Jag har sett sjuka grejer idag.
Homoepati på hög nivå.
Vår kostlärare demonstrerade sin supergrunka (från Ryssland) som med hjälp av laser (och saker som jag inte förstår) kunde diagnostisera typ allt i hela världen. Nu kommer det sjuka.
Efter att ha identifierat var en klasskompis förkylning satt så kunde han kolla upp precis vad sagda klasskompis skulle må bra av för behandling. Inga örter skulle hjälpa, inga kända läkemedel skulle heller ha någon större inverkan inte ens sjuka droger från USA. Det som skulle bota min klasskompis var kranvatten. Kranvatten som ovan nämda laser programmerade med olika information som på typ en vecka ska göra under mot förkylning. Vi får väl se hur det går.
Nämnde jag förresten att lasern också direkt kunde stärka hjärnsignaler till vilken del som helst av kroppen för att stimulera tillfrisknande. Det kan den också.
Sjukt konstigt och främmande men lite coolt och spännande på samma gång

Kommentarer
Postat av: /R.

Då inte ens biodynamiska morötter hjälper.. ja då är det sjukt!

2008-01-17 @ 23:06:38
Postat av: Rödbeta

Och du köper det bara sådär?

2008-01-18 @ 09:05:19
Postat av: Hugo

Eller?

2008-01-18 @ 13:06:47
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/
Postat av: PH

På typ en vecka gör det mesta underverk på en förkylning.

2008-01-23 @ 09:02:43
Postat av: Hugo

Det är lite det jag tänkte också

2008-01-23 @ 09:33:37
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky