Back in business!

Äntligen börjar min flytt till norrland ha fullbordats!
301 nya meddelanden i inkorgen, en massa konstig skolskit och andra allmänt bisarra saker som jag helt och hållet hade glömt bort möter mig när jag sparkat igång mitt tröskverk till dator. Back in the saddle eller nåt.
Bara ett flyttlass kvar och det befinner sig bara sex mil bort så detta bådar gott. Jobbigt bara att det är så mycket pining åt alla möjliga håll samtidigt som jag börjar ha vant mig vid att vara hemma.
Stort biggup till sthlm:s-filialen!


Kommentarer
Postat av: farbrortvå

...nu är det sista bara några timmar bort. Kommer i eftermiddag!

2008-07-22 @ 09:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky