Brundinhugge

Jag är inne på blondinbellas blogg för första gången på ca. fyra månader och det snälla företaget "Userneeds" frågar om jag vill fylla i en läsarundersökning. Jag svarar: ja.
Jag tänkte att min enorma läsarskara troligtvis skulle vara oerhört intresserad av att veta hur jag värderade denna min tunga konkurrent inom kategorin "Bästa blogg behandlande civilisationsförfall".
Sagt och gjort.
Kära läsare, nedan kan ni ta del av mina svar på blondinbellas läsarundersökning. Jag presenterar kort frågorna och redogör mina svar.

Denna avdelning av frågor har fasta svar.
1) Kön: Man
 
2) Födelseår: 1988
3) Sysselsättning: Annan
4) Var bor du?: Översta norrland
 
5) Av vilket skäl besöker du vår webbplats?: Efterforskningar



6) Hur ofta besöker du vår webbplats?: Mer sällan (mindre än en gång i månaden)

Här ställs påståenden som man väljer att hålla med om i ett spann från "stämmer helt" till "stämmer inte alls".

7) Det är alltid enkelt att hitta på webbplatsen.     
8) Webbplatsen innehåller all information som jag behöver     
9) Informationen är lätt att förstå     
10) Sidorna visas utan för långa laddningstider.     
11) Webbplatsen ger intrycket av ett professionellt och pålitligt företag.

Jag svarar att alla dessa påståenden "stämmer inte alls".

Här ska man beskriva vad man tycker om webplatsen på flytande skalor mellan olika adjektiv.

12) Vad tycker du om webbplatsen?
Föråldrad      Modern
Ful      Snygg
Tråkig      Intressant
Oorganiserad      Välorganiserad

Jag svarar att webplatsen är föråldrad, ful, tråkig och oorganiserad .

13) Vad är ditt allmänna omdöme om webbplatsen?

Alternativ mellan "Mycket bra" och "Mycket dåligt".
Jag väljer "Mycket dåligt".


Tråkigt nog fick jag inte skriva något fritt i undersökningen, dessutom tror jag inte att min åsikt kommer att värderas särskillt högt när man sammanställer resultatet av undersökningen.
Gör nu något vettigt istället för att sitta här och dega och skicka ett brundinogram till någon du tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky