Slutet på en era


Jag har sagt det förut, men min mobil sjunger på sista versen.
Knappsatsen och batteriet har till slut börjat kärva på riktigt vilket inte vore någon större sensation om det inte var för att det är min smått odödliga T630 jag talar om.
För dryga fyra år sedan var min Sony Ericsson det hetaste som strålgrillat en hjärna och ärligt talat är jag fortfarande väldigt nöjd med hur den står sig mot nya och flashiga mobiler (en anledning till att den var så oerhört awesome var att mina tidigare mobila erfarenheter var begränsade till R310 "Hajen"). Det enda min gamla trotjänare nämnvärt halkat efter på är sådana trivialiteter som kamera- och musik-funktioner.
Ärligt talat känns det väldigt onödigt att byta ut den gamla klippan trots att den nu begränsar mig till att endast använda knapparna "yes", "4", "8", "9" och "0", övriga knappar gör endast sporadiska gästframträdanden.


Skit också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky