Tillbaka till framtiden

Nattens (och natten dessförinnans) intensiva meditationer över framtiden lämnade mig idag öppen för nya spännande tankar vilket har lett mig till att (mer eller mindre) måsta konfronteras med den lika oundvikliga som episka kampen mellan hjärna och hjärta. Hård skit.

Ibland måste jag dock ta lite ledigt från allt det hårda tankearbete jag sysselsätter mig med dagarna i ända och bara försvinna idag har jag tagit hjälp av en gammal vän från '79:



Jag kan utlova minst en sjuk scen med en apa...troligtvis fler om man tittar efter.

För övrigt vill jag tipsa om detta Fredrick Federley-relaterade inlägg på kyrkoordnarens smått fantastiska blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky