Fredag, men bara på pappret

Min helg kommer i veckan att bestå av söndag.
In effect betyder det att jag inte har fredag idag utan torsdag.
En torsdag där man egentligen skulle vara glad åt att det skulle vara fredag dagen efter. Den här fredagen (läs lördagen) kommer jag dock att utföra en timmes examinerande helkroppsmassage.
Alltså, en fredag med prov instantly följt av en söndag.
Happy.

image100

För övrigt finns det inget som plockar fram den slummrande sadisten i mig som triggerpunktsbehandling.
Måste försöka arbeta bort den dragningen ifall jag ska jobba med det...



Kommentarer
Postat av: Rödbeta

var är du din schaman??

2008-04-01 @ 18:18:04
URL: http://intooblivion.blogg.se
Postat av: Monika

jag saknar horoskop att lägga upp mitt liv efter...

2008-04-01 @ 18:54:21
Postat av: Hugo

Jag är tillbaka!
Nu behöver inga tveksamheter råda!

2008-04-02 @ 00:19:07
URL: http://piningforthefjords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky