Fullkomligt kaos

image92

Jag har aldrig tagit så hårt på det här med att städa (fråga min ömma moder) så jag har antagligen fått någon sorts knäpp nu. Jag har nämligen tyckt att det varit skitjobbigt att mitt rum urartat till någon form av pinsamt exempel över hur det går när man slarvar med slutförvaring av radioaktivt avfall.
Till slut har detta smärtsamma faktum gjort sig alldels för tungt att möta morgon, middag kväll för att jag ska stå ut med att göra ingenting vilket lett till en nyligen avslutad städ-session.
För första gången på länge ser mitt rum någorlunda städat ut vilket faktiskt känns ganska bra.
Nu är det bara ett enormt struktureringsarbete kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky