Jag kanske bara vaknade på fel sida av sängen imorse men...

...jag har börjat få en viss förståelse för det här med att kliva upp tidigt på morgonen. Missförstå mig rätt, det är inte så att jag blivit en sån där jobbig morgonmänniska som tycker sig vinna moraliska poäng bara för att man är så tråkig att man går och lägger sig kl. 21.00. Bevare mig väl!
Det hela har mycket mer att göra med att jag upptäckt att om man kliver upp tidigare har man mer tid att göra ingenting på!
T.ex. idag  har jag redan hunnit:
  • Söndags-DN och O'boy (höjden  av mysighet)
  • Slentrianmässigt datorspelande av jättegamla (1998) spel
  • Sporadiskt bloggande
  • Otvungen Dusch
  • Två kaffekoppar
  • Lite halvhjärtat pluggande
...och jag har fortfarande dagen framför mig!

Vi får se om entusiasmen håller i sig nu när jag ska börja nöta triggerpunkter på allvar...

Kommentarer
Postat av: maria

Nej, det finns nåt större för oss latmaskar! Gäller bara att komma på vad...

Oh, hjälpas vilken härlig lazy sunday du verkar ha, själv spräcker jag min latfasad nu genom att fara iväg och jobba, usch och fy.

2008-03-16 @ 13:51:58
URL: http://maar.blogg.se
Postat av: Syster

låter härligt. ska tänka på det när jag stiger upp fyra i morron :)

2008-03-16 @ 18:10:46
URL: http://intooblivion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky