Nollor

Hur kommer det sig att vissa ställen bara serverar Sprite Zero och inte dess sockriga syster?
Jag drabbades av den enorma olyckan att glömma bort detta igår och var tvungen att slurpa ner monstrositeten och allt hade följaktligen en äcklig bismak av sukralos resten av dagen.
Jag tror att någonstans har några riktigt äckliga marknadsförare lyckats med konststycket att sälja in den konstgjorda skiten som ett "nyttigt" alternativ.
Sockerersättningsfrågan lämnar jag därhän, men den huvudsakliga frågan är ju:

HUR I HELLKSKOTTA KAN MAN VÄLJA ATT SÄLJA NÅGOT SOM SMAKAR UTTERKISS?

Kommentarer
Postat av: Rödbeta

någon eventuellt vis person sa en gång "man väljer sina krig", detta skulle jag se som ett praktexempel på ett onödigt krig. Låt dem lida. ^^

Kan dock hålla med om att det smakar illa, kan inte säga att det smakar utterkiss eftersom jag aldrig provat. Har inte heller sett en utter för den delen men det hör inte hit.

2008-03-06 @ 09:49:49
URL: http://intooblivion.blogg.se
Postat av: Rödbeta

gillar det nya utseendet på bloggen btw, you gotta tell me your secret!

2008-03-06 @ 09:50:53
URL: http://intooblivion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky