Ett öppet brev... eller nåt...

Kära läsare
På sista tiden har bloggen varit relativt inaktiv (dagens horoskop har t.ex. kommit en dag sent, huvva), detta på grund av tidsbrist och bristande inspiration (att min internetuppkoppling begått seppuku har också påverkat uppdateringsfrekvensen).
Jag inbillar mig dock att det ska bli någon form av ändring på det nu i och med en nedtrappning av intensitet i skolan. Jag kan inte säga åt vilket håll eller hur denna ändring kommer att ta sig uttryck men ändring ska det bli.

Med flytande hälsningar
/Hemmansägare Hugo Hedlund

Slumpvis utvalda händelser i mitt liv på sista tiden:

  • Jag har bestämt mig för att göra upp med mitt neurotiska förflutna inom gymbranschen genom att helt sonika bli instruktör.
  • Jag har uttrymt min Södertälje crib och börjar nu blicka norrut.
  • Jag har fått god uppmuntran att inleda en karriär som samtalsledare.
  • Eirik från KOC har rehabiliterat sin hand och den 13:e augusti kommer bli awasome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky