Nobody does it better

Ibland brukar jag klaga över att jag själv skriver den blogg jag helst av allt skulle vilja läsa, men det är lögn och förbannad lögn. Michael Ian Black skriver den blogg som jag önskar var min och som jag troligtvis inte skulle kunna ha nog med distans till för att låta bli att läsa för mig själv och skratta högt över mitt eget geni.

Nedan hade jag tänkt skriva om andra bloggar som förtjänar att nämnas här och nu men jag kommer oundvikligen fram till att jag inte vill stjäla något strålkastarljus från mig själv och herr Black. Därför låter jag ytan nedan ockuperas av enhörningar.


Kommentarer
Postat av: Hugo

Eftersom ingen kommenterar på hur dryg jag är gör jag det själv. Jag är dryg.

2008-09-08 @ 22:40:07
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky