Power overwhelming

SVT är så sjukt bra.
Existens, nyheter och dinosaurier.
Vad mer behöver man?

Kommentarer
Postat av: maria

såg du dinosauriemumien!?!

2008-09-27 @ 19:12:28
URL: http://rulesbymaar.blogspot.com
Postat av: maria

Jag blir så bitter över att jag lyckades missa reprisen på det också. Hade sett framemot det riktigt mycket...



Orup är fulkultur personifierad. Jag kan dock inte sätta fingret på vad det är som är så tilltalande, med honom, men förmodligen samma gubbcharm som Ledin är förärad med.

2008-09-27 @ 20:40:02
Postat av: maria

Det är mycket som är uppenbart dåligt som är hyllat av svenskarna. (Märk väl hur jag inte skriver "oss svenskar") Gyllene Tider till exempel. Vad har de någonsin gjort som är bra? Som gått till svensk musikhistoria?



Möjligtvis ska de ha cred för att de har lyckats samla varenda svensk med dålig musiksmak på ett och samma torg/folkpark/ishall under decennium efter decennium.

2008-09-27 @ 21:22:53
Postat av: Jack

dinosaurier är det coolaste jag vet. jag såg också det programmet och det var kul och bra.får en att tänka efter varför dom la ner den där serien om en dinosauriefamilj där pappan var skogshuggare..

2008-09-27 @ 23:25:44
Postat av: Hugo

Tru dat! vad var det den hette igen?

Hallå är du och Ed up for häng imorgon?

2008-09-27 @ 23:31:36
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/
Postat av: maria

Spegelboll? Något som jag verkar ha missat helt och hållet, blir att youtuba nästa!



Vad avis jag blir, jag vill också hänga i huvudstaden och snacka dinosaurier..

2008-09-28 @ 00:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky