Bussbetraktelser

Efter 13 timmar på buss (varav en och en halv sovande) är jag slutligen framme i huvudstaden.
Bussresan var alltigenom intressant och inleddes med den naiva förhoppningen om att få fläka ut mig själv över två underbara bussäten. Icket! Eftersom Coldplay bestämt sig för att synka sin andra spelning med min resa söderut var jag inte den enda snåla ungdom som tyckte att värdet av att sitta stilla på en liten yta sju extra timmar uppsteg till ungefär 200 kr.

Bussresans två höjdare:
  • Den äldre herren som på ett alldeles ypperligt och ogenerat sätt lyckades ockupera två säten varje gång någon klev på bussen för att, när faran var över, krympa ihop till storlek XS.
  • Kvinnan som på ett ogenerat (eller omedvetet) sätt prompt tyckte att hennes rumpa inte bara behövde snudda vid mig utan hellre ha en form av kontakt jag skulle sätta under rubriken "förspel".

Kommentarer
Postat av: Ed

Välkommen hit och gratulerar till ditt score med buss lady.

2008-09-18 @ 11:25:44
Postat av: Hugo

Spanks, men jag känner mig mest bara utnyttjad.

2008-09-18 @ 12:22:15
URL: http://piningforthefjords.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Consider yourself "invigd" i bussåkarnas värld.



Känn värmen.

2008-09-18 @ 13:04:50
URL: http://intooblivion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky