Dubbla budskap

Under sjukperioder konsumerar jag av tradition (läs för att överleva) en mängd film.
Enligt tradition delar jag också med mig av denna fantastiska period. Här kommer därför de filmer jag hittills rivit av.

  • Min granne Totoro (vi lär oss att det bor coola djur i skogen)
  • Sisterhood of the traveling pants (jag vet ärligt talat inte vad den handlar om eftersom jag inte såg klart filmen men jag skulle gissa vi kan lära oss något om ett systerskap med ett par resande byxor)
  • Super fly (vi lär oss att det bästa sättet att komma ur knarksvängen är att kunna karate och anställa kaukasiska lönnmördare)
  • Super bad (vi lär oss att poliser ändå är ganska coola och att alkoholmonopol ändå är en ganska bra sak)
  • Knocked up (vi lär oss att det ändå är ganska lugnt att inte använda kondom)
  • The 40 year old virgin (vi lär oss att väntar man på något gott så är det ju bara härligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Clicky Web Analytics Clicky